Aktualności

„Zaplanuj Swoją Przyszłość”

Data publikacji 14.08.2017

Funkcjonariusze z Wydziału Prewencji Komendy Miejskiej Policji w Koszalinie bardzo aktywnie promują bezpieczeństwo podczas trwających letnich wakacji. Spotkania z wczasowiczami to również doskonała okazja do rozmowy nad ich przyszłością, dlatego mundurowi zachęcają do wstąpienia w szeregi Policji.

Podczas działań profilaktycznych na terenie miejscowości nadmorskich, koszalińscy policjanci jak zawsze chętnie dzielą się cennymi uwagami dotyczącymi bezpieczeństwa turystów nad woda, czy na plaży.

Spotkania z mundurowymi cieszą się dużym zainteresowaniem, dlatego w trakcie rozmów policjanci zachęcają również do wstąpienia w Nasze szeregi.

Funkcjonariusze przekazują informacje dotyczące poszczególnych etapów postępowania kwalifikacyjnego, począwszy od złożenia wniosku o przyjęcie do Policji, przejścia przez kolejne etapy rekrutacji, a kończąc na przedstawieniu poszczególnych szczebli kariery, możliwości awansu oraz poziomu zarobków mundurowych.

 

Każdy, kto chciałby wstąpić w szeregi Policji musi spełnić następujące wymagania:

 

  • posiadać polskie obywatelstwo,

  • posiadać nieposzlakowaną opinię,

  • nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,

  • korzystać z pełni praw publicznych,

  • posiadać co najmniej średnie wykształcenie,

  • posiadać odpowiednią zdolność fizyczną i psychiczną do służby w formacjach uzbrojonych, podległych szczególnej dyscyplinie służbowej, której gotów jest się podporządkować,

  • dawać rękojmię zachowania tajemnicy stosownie do wymogów określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych,

  • osoby podlegające kwalifikacji wojskowej powinny posiadać uregulowany stosunek do służby wojskowej.

 

Postępowanie kwalifikacyjne rozpoczyna się z chwilą złożenia przez kandydata następujących dokumentów:

 

  • podanie o przyjęcie do służby,

  • wypełniony kwestionariusz osobowy kandydata do służby,

  • kserokopie świadectw pracy lub służby - oryginały kandydat przedkłada do wglądu,

  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe - oryginały kandydat przedkłada do wglądu,

  • książeczkę wojskową, jeżeli kandydat do służby objęty jest ewidencją wojskową,

  • inne, jeżeli ich złożenie jest określone w ogłoszeniu.

 

Służba w Policji zapewnia:

 

  • możliwość pozyskania pracy niezależnie od posiadanego doświadczenia zawodowego,

  • gwarancję stałych warunków pracy,

  • ciekawą pracę,

  • możliwość rozwoju zawodowego,

  • różnorodny system szkoleń,

  • precyzyjny system wynagrodzenia,

  • rozbudowany system socjalny,

  • po 25 latach służby i ukończeniu 55 roku życia nabycie praw emerytalnych.

 

 

ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ – WSTĄP W NASZE SZEREGI”

 

 

sierż. Beata Gałka

Powrót na górę strony