Aktualności

Zdenerwował się za kuzyna ...

Data publikacji 05.08.2015

Mieszkaniec Szczecina swoje niezadowolenie z załatwienia reklamacji złożonej przez jego kuzyna wyładował na pracowniku sklepu. Mężczyzna zaatakował sprzedawcę uderzając go w twarz i złamał mu nos. 22- latek usłyszał zarzut zagrożony karą do 5 lat pozbawienia wolności.

W weekend  do jednego ze sklepów obuwniczych  mieszczących się  w centrum miasta przyszedł klient z zamiarem zareklamowania wcześniej zakupionego towaru. Szczecinianin odwiedził sklep wraz z dwoma mężczyznami.

W trakcie spisywania protokołu reklamacyjnego wywiązała się sprzeczka słowna pomiędzy klientem a pracownikiem sklepu dotyczącą sformowań użytkowania obuwia opisywanego w dokumentacji . Do ostrej wymiany zdań w obronie reklamującego dołączył się przybyły z  nim jeden z mężczyzn, który okazał się kuzynem klienta. Pod wpływem narastających emocji sprzeczka słowna ze strony 22- letniego członka rodziny reklamodawcy przeistoczyła się w w konflikt siłowy.


Poirytowany mieszkaniec Szczecina wyczerpując argumenty słowne zastosował rozwiązanie siłowe wobec sprzedawcy, uderzając go z tzw. "główki". W wyniku uderzenia 26- letni poszkodowany doznał uszkodzenia ciała w postaci złamania kości nosowej.

Po zdarzeniu sprawca uciekł ze sklepu. Po zgłoszeniu sprawy na Policję funkcjonariusze z Referatu do Walki z Przestępczością przeciwko Życiu i Zdrowiu Wydziału Kryminalnego Komendy Miejskiej Policji w Szczecinie zajęli się ustalaniem podejrzewanego o ten czyn sprawcy.

Dzięki ich pracy operacyjnej i uzyskanym informacją  policjanci wytypowali a następnie zatrzymali 22- letniego mieszkańca Szczecina.

Podejrzewany przewieziony został do policyjnego aresztu a mundurowi z Niebuszewa zgromadzili materiał dowodowy pozwalający na postawienie podejrzewanemu zarzutu uszkodzenia ciała.
Mężczyzna za popełnione przestępstwo wkrótce odpowie przed sądem, może mu grozić nawet do 5 lat pozbawienia wolności.

Powrót na górę strony