Postępowanie kwalifikacyjne dla pracowników cywilnych
W przypadki kandydata, który jest zatrudniony w jednostkach organizacyjnych Policji od co najmniej 5 lat w pełnym wymiarze czasu pracy i posiada odpowiednie kwalifikacje i kompetencje pożądane ze względu na potrzeby kadrowe Policji, oraz złożył podanie o przyjęcie do służby w Policji, postępowanie kwalifikacyjne składa się z następujących etapów:
- złożenie wymaganych dokumentów,
- test sprawności fizycznej,
- badanie psychologiczne, w tym test psychologiczny,
- rozmowa kwalifikacyjna,
- ustalenie zdolności fizycznej i psychicznej do służby w Policji,
- postępowanie sprawdzające, które jest określone w przepisach o ochronie informacji niejawnych – w przypadku braku odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa.
INFORMACJE DOTYCZĄCE PROCEDURY KWALIFIKACYJNEJ DO SŁUŻBY W POLICJI MOŻNA UZYSKAĆ:
- osobiście w Zespole Doboru i Rezerwy Kadrowej Wydziału Kadr i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie ul. Małopolska 47, pokój nr 2:
od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15.30
- w komórkach właściwych w sprawach kadr i szkolenia jednostek Policji województwa zachodniopomorskiego,
- pod numerem telefonu:
47 78 12 000
47 78 11 261
47 78 11 235
47 78 11 253
47 78 11 256
- wysyłając wiadomość e-mail na adres: