Służba kontraktowa

Postępowanie kwalifikacyjne dla pracowników cywilnych

W przypadki kandydata, który jest zatrudniony w jednostkach organizacyjnych Policji od co najmniej 5 lat w pełnym wymiarze czasu pracy i posiada odpowiednie kwalifikacje i kompetencje pożądane ze względu na potrzeby kadrowe Policji, oraz złożył podanie o przyjęcie do służby w Policji, postępowanie kwalifikacyjne składa się z następujących etapów:

  1. złożenie wymaganych dokumentów,
  2. test sprawności fizycznej,
  3. badanie psychologiczne, w tym test psychologiczny,
  4. rozmowa kwalifikacyjna,
  5. ustalenie zdolności fizycznej i psychicznej do służby w Policji,
  6. postępowanie sprawdzające, które jest określone w przepisach o ochronie informacji niejawnych – w przypadku braku odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa.

INFORMACJE DOTYCZĄCE PROCEDURY KWALIFIKACYJNEJ DO SŁUŻBY W POLICJI MOŻNA UZYSKAĆ:

  • osobiście w Zespole Doboru i Rezerwy Kadrowej Wydziału Kadr i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie ul. Małopolska 47, pokój nr 2:

od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15.30

  • w komórkach właściwych w sprawach kadr i szkolenia jednostek Policji województwa zachodniopomorskiego,

  • pod numerem telefonu:

47 78 12 000

47 78 11 261

47 78 11 235

47 78 11 253

47 78 11 256

  • wysyłając wiadomość e-mail na adres:

dobor@sc.policja.gov.pl

Powrót na górę strony